Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Syyskuu 10, 2010, 17:52:10
Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
Uutiset: SMF - Just Installed!

+  Suomen Papukaijayhdistyksen foorumi
|-+  Elämää lintujen kanssa
| |-+  Ruokinta
| | |-+  Hyvä nettikauppa
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Hyvä nettikauppa  (Luettu 1605 kertaa)
Tellu R
Drosophila melanogaster
*

Munkkiaratti

Profiili WWW
« Vastaus #15 : Elokuu 13, 2009, 20:07:05 »

käyppäs koiratuotteessa paikanpäällä. Minä kävin muutama kk sitten Epävarma.....
tallennettu
HARMAAT
Jäsen
Airbus A380

Profiili
« Vastaus #16 : Elokuu 13, 2009, 21:35:42 »

Käyppäs koiratuotteessa paikanpäällä.

Jos puhelimessa ei selvii muutaku surkeet nettitiedot eikä tuotetta löydä paikanpäältä ni tasan turha reissu!

tallennettu
Tellu R
Drosophila melanogaster
*

Munkkiaratti

Profiili WWW
« Vastaus #17 : Elokuu 13, 2009, 22:02:10 »

nimenomaan nimenomaan.......saati liikettä...minulta ainakin meni ihan ohi....
tallennettu
HARMAAT
Jäsen
Airbus A380

Profiili
« Vastaus #18 : Elokuu 13, 2009, 22:45:51 »

Ehkä yhden häkin hankinta asiakkaalle kovinki tappiollista, tiedäsitte?

tallennettu
Minppu
Höpötti
Hallitus
Twin Otter

Profiili WWW
« Vastaus #19 : Elokuu 26, 2009, 11:41:11 »

Keskustelun häntä siirretty osioon Hoito.
tallennettu

Kardinaaliluri Kamu
Minppu
Höpötti
Hallitus
Twin Otter

Profiili WWW
« Vastaus #20 : Elokuu 26, 2009, 22:08:34 »

Maijan nettikauppavinkki siirtynyt rytäkässä Virnistää Laitan tähän lainauksen:

Lainaus käyttäjältä: mahven

Nii ja itse aiheesta, tuossa ei ole valittamista ollut muuta kuin että suoranokkasapuskoita ei sieltä saa:
http://www.24parrot.com/
tallennettu

Kardinaaliluri Kamu
fischeri
Buteo lagopus

Profiili
« Vastaus #21 : Lokakuu 06, 2009, 17:24:09 »

Tästä paikasta yksi kissaihminen vinkkasi:
http://www.zooplus.com/

En ole itse vielä kokeillut, mutta DHL näyttäis tuovan paketin ihan kotiovelle asti.
tallennettu
fischeri
Buteo lagopus

Profiili
« Vastaus #22 : Kesäkuu 15, 2010, 19:22:34 »

Nostetaas tätäkin hieman.

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Kuluttajaliitto+varoittaa+koiratuotteita+myyv%C3%A4st%C3%A4+verkkokaupasta/1135257161491

Lainaus
Suomen Kuluttajaliitto varoittaa koiratuote.fi -nimisestä verkkokaupasta, josta on tullut liittoon runsaasti valituksia. Kuluttajilta saatujen tietojen mukaan sieltä tilatut tuotteet pitää maksaa ennakkoon, mutta kuukausien odottelusta huolimatta ostoksia ei ole toimitettu.

Yhteydenottojen jälkeen osalle asiakkaista on luvattu palauttaa rahat, mutta näin ei ole tapahtunut. Osa kuluttajista ei myöskään ole saanut liikkeeseen yhteyttä puhelimitse eikä sähköposteihin ole vastattu, Kuluttajaliitto kertoi tiedotteessaan.

Verkkokauppa toimii osoitteessa www.koiratuote.fi.

Kuluttajaliitto muistuttaa, että lain mukaan etämyynnistä tilattu tuote pitää toimittaa tilaajalle 30 päivän kuluessa. Jos toimitus viivästyy ja hinta on maksettu, rahat on palautettava viimeistään 30 päivän kuluessa tilauksesta. Liitto pitää myös kohtuuttomana ehtoa, jonka mukaan tavara on aina maksettava etukäteen.

Vinkatkaas lisää hyviä ulkomaisia nettikauppoja  Iskee silmää

Itselläni edelleen hyvää sanottavaa Zooplussasta (onnistuu nykyään ihan suomeksikin: http://www.zooplus.fi/), harmittaa vain se liian pieni tuotevalikoima, mutta kaikki yli 39 euron tilaukset tulevat ilman kuljetuskuluja ja Itella tuo ne kotiovelle ainakin meillä.
tallennettu
Minppu
Höpötti
Hallitus
Twin Otter

Profiili WWW
« Vastaus #23 : Kesäkuu 15, 2010, 19:29:31 »

Vinkatkaas lisää hyviä ulkomaisia nettikauppoja  Iskee silmää

Itse oon sieltä Bird-boxista tilannut ja kaiketi ruotsalainen Gojskoj olisi myös vertaansa vailla.

Lainaus
Itselläni edelleen hyvää sanottavaa Zooplussasta (onnistuu nykyään ihan suomeksikin: http://www.zooplus.fi/), harmittaa vain se liian pieni tuotevalikoima, mutta kaikki yli 39 euron tilaukset tulevat ilman kuljetuskuluja ja Itella tuo ne kotiovelle ainakin meillä.

Zooplus on nykyisin yhdistyksen yhteistyökumppani Hymyilee Sieltä tullut lähinnä akvaariosälää tilattua ja tuo kotiovelle toimittaminen on aika pop ja rok!
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 15, 2010, 21:20:36 kirjoittanut Minppu » tallennettu

Kardinaaliluri Kamu
HARMAAT
Jäsen
Airbus A380

Profiili
« Vastaus #24 : Kesäkuu 15, 2010, 20:05:21 »

Itse oon sieltä Bird-boxista tilannut ja kaiketi ruotsalainen Gojskoj olisi myös vertaansa vailla.

Jeps, Gojskoj  http://www.gojskoj.se/ esmex Feather Tether Premier- valjaiden _lähin_ ostopaikka Suomesta käsin ja palvelu heillä todella hyvää!
Justnää orginaalit tehdas-jenkki-valjaat, jotka Harmailla käytössä kohtapuolin 10vee ja tasan kuolemaa saakka.

Ei auta tyrkkää muita, ku ammattikäyttöö löytyy vaa yks merkki ja malli!

« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 15, 2010, 20:35:10 kirjoittanut HARMAAT » tallennettu
welmu
Turdus pilaris
**

Mona & Pelle

Profiili
« Vastaus #25 : Kesäkuu 16, 2010, 00:20:24 »

Mulla kans Zooplussasta ihan hyvät kokemukset ja lähetys tuotiin myös perille asti ja toimitus oli niin nopsa että huuli pyöreenä ihmettelin, mistäs nämä nyt?

Tuotevalikoima ei tosiaan linnuille ole kummoinen, pitäis varmaan laittaa jotain palautetta?
tallennettu
HARMAAT
Jäsen
Airbus A380

Profiili
« Vastaus #26 : Kesäkuu 16, 2010, 00:54:41 »

Tuotevalikoima ei tosiaan linnuille ole kummoinen, pitäis varmaan laittaa jotain palautetta?

Ei auta.. saku myy mikä kelpaa ja maamme torit aivan liian pientä. Johanse elikoissa huomattu ikuisuus sitte, ettei enää pahasti suhteita ni kuorma syöty matkalla.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!