Sivu 1 / 6  > >>

Tiedote jäsenille
pe 20. huhtikuuta 2012 13:55:02
Kirjoittaja: Minppu

Vuoden ensimmäinen Siipipeili-lehti on saapunut painosta ja se ilmestyy jäsenmaksunsa maksaneiden postiluukkuihin ensi viikolla.

Foorumilla on koettu muutosta liittyen jäsenistöön. Eläinlääkäripalsta on avattu taasen käyttöön ja sen moderoinnista vastaa ELL Tatiana Pietilä Nokian Pieneläinklinikalta. Muistetaan kuitenkin, että kiireellisissä eläinlääkäriasioissa otetaan yhteys suoraan eläinlääkäriin, ei foorumin kautta.

Nimikoituja jäsenkortteja on taasen tilattu uusille jäsenille mutta ovat vielä painossa. Kortit pyritään postittamaan mahdollisimman pian sen jälkeen, kun saapuvat painosta.

Jäsenmaksut 2012
la 11. helmikuuta 2012 11:20:10

Hei Jäsenistö
Jäsenmaksulaskuja ei ole vielä ehditty toimittamaan mutta jäsenmaksunsa voi suorittaa yhdistyksen tilille omatoimisesti käyttämällä maksuviitteenä omaa jäsennumeroaan. Jäsenmaksujen suuruudet ovat seuraavat:
Perusjäsen 15 €
Kannatusjäsen 75 €
Perhejäsen 0 €

Siipipeili 2/2011
ke 12. lokakuuta 2011 10:19:09
Kirjoittaja: Minppu

Hoplaa! Syys-Siippari on lähtenyt ympäri maata kiertävälle radalle ja toivottavasti tavoittaa myös Sinun postiluukkusi. Enne paperilehden ilmestymistä, voit selailla läpi nettilehden värikuvineen. Paperiversion pitäisi tupsahtaa Sinulle viikon loppuun mennessä tai ensi viikon alussa. Mikäli näin ei tapahdukaan, otathan yhteyttä yhdistyksen puheenjohtajaan.

Tulevat tapahtumat